2022年2月25日金曜日

2022年2月24日 DM到着 お祝い - Rの料理 / Invitation Cards Arrival Celebration - R's Cuisine, 24th of February 2022



Rの料理
昨日、個展のDMが到着しました。
そのお祝いを本日しました。
なんと、Rが全て用意してくれました。
感動!

R's Cuisine
Yesterday, the Invitation Cards for my exhibition arrived.
We celebrated their early arrival today. 
My husband R prepared our celebration meal.
Impressed !


Rが準備をし終わった時、私はまだ今日の制作を終えてはいませんでした。

ですが、光の状態が良いときに撮影したいと思って上の写真を撮りました。


When R was ready, I hadn't yet finished today's making.

However, I took the above picture because I wanted to take it while the light condition was good.

乾杯!
仕事が終わり、ようやく席につきました。
私のお皿の方が、彼のものよりも、モリモリ!

私も疲れていましたが、Rも疲れてました ()。
美味しいお料理と美味しいワインでした。
Rどうもありがとう!

Cheers!
After working, I finally took my seat.
My plate was piled higher with food than his.
I was tired, but R was also tired (Laugh).
It was delicious food and delicious wine.
Thank you very much, R!


ご都合、体調が許せば、個展会場へ遊びにいらしてください。
If you are fine and have time, please come to the Exhibition.



Rのフルーツサラダ
フルーツサラダも作ってくれました。

R's Fruit Salad
He also made a fruit salad.


0 件のコメント:

コメントを投稿