2020年10月14日水曜日

❷ 2019年11月4日 リアルシトロン ショップ - 阿佐ヶ谷 -東京 / Real Citron Shop in Asagaya, Tokyo 4th of November, 2019



DM 
阿佐ヶ谷の "CONTEXT- S" で、友人のIzumiちゃんがイベント : 
'リアル シトロン' を開催していました。
それが目的で、私の姉Y、私の夫R、私の3人で
阿佐ヶ谷へ行きました。

 Invitation Card 
In  "CONTEXT- S" in Asagaya, Tokyo, 
my friend Izumi was holding an event : 'Real Citron'.
For that purpose, I, my sister,Y and my husband R went to Asagaya.

Izumiちゃんは、ネット・ショップ:シトロンブックス : 
運営しています。
このショップは、絵本販売がメインで、
その他雑貨も取り扱っています。
年に何回か、'リアル シトロン'として、
実際のお店を個展のように出します。
彼女は、阿佐ヶ谷の"CONTEXT- S"を12年使用しています。

Izumi runs an online shop : Citron Books : .
This shop mainly sells picture books and 
also sells other miscellaneous goods.
Several times a year, as 'Real Citron', 
the actual shop will be opened like a solo exhibition.
She has been using "CONTEXT-S" in Asagaya for 12 years.
公式サイト :
Official Website : 
 (in English and Japanese)

昨年は、私が足の指を骨折して、行けませんでしが、Rが一人で行きました。

私と姉Yが最後に訪ねたのは、2016年 (下記) でしたので、3年ぶりです!


リアル シトロン ショップ 
Real Citron Shop 
ここです!
雰囲気がある入り口です。
何度訪れても、あっ!素敵!と思います。

Here it is!
It is an entrance with an atmosphere.
No matter how many times I visit, Oh! Lovely! I think.

Last year I broke my toe and couldn't go, but R went alone.

The last time I and my sister Y visited was in 2016 (below), so it's been 3 years since then!

Izumiちゃんの展示や選択眼が好きです。

I like Izumi's exhibits and selective eyes.









休日カフェ・カトンテール :
りんごのケーキは420円、温かい紅茶は300円。
このテーブルで、Rはケーキと紅茶を、
私と姉は紅茶をいただきました。

Holiday Cafe Cottontail
:   (only in Japanese)
Apple cake is 420 yen and hot tea is 300 yen.
At this table, R had cake and tea,
Y and I had tea.





Izumiちゃんに会えて、おしゃべりができたことも、リアルシトロンで来れたことも嬉しかったです。

またあいましょう!

元気でね!

I was happy to meet Izumi chan, to have a chat, and to be able to come to 'Real Citron'.

Let's meet again!

Please Take Care!

購入した品のごく一部です。
カレンダーや他のものも結構買いました。

This is a small part of the purchased items.
I bought calendars and a few other things.





0 件のコメント:

コメントを投稿