2018年5月15日火曜日

2017年11月25~27日 - 原画カレンダー展 ; 北鎌倉/ Original Pictures Calendar Exhibition in Kita-Kamakura, 25th - 27th of November, 2017

とても嬉しいことに、北鎌倉の"ギャラリー花眠"さんが、"原画カレンダー展"に出品の依頼をしてくださいました。

2016年はその展覧会に来場しただけでしたが、2017年は参加いたしました。
2016年カレンダー展については下記

過去の作品2点を出品し、幸運なことに2点とも、どなたが買ってくださいました。

ありがとうございました!

私の作品はリトグラフですが、私のリトグラフ作品は殆どがモノ作品(1点もの)なので、原画展に多少イレギュラーですが、参加させていただきました。

この展覧会は、収益はユニセフに寄付されますので、ほんの少しですがお役に立てて、ほっとしました。

出品者は、子供から、大人、アマチュアの方からプロの方まで幅が広いです。

私が出品のお誘いを受けたときには、すでに神戸の友人のグループ展を見に行くことを約束していて、開催中、私は会場へは行くことができませんでした。
グループ展については下記

私が神戸におり、北鎌倉へいらしてくださっても、お会いできないので、心苦しく思い、10枚のDMは、主に鎌倉在住の方に投函いたしました。

手持ちのDMがなく、この場でお見せすることができず、残念です。

このセクションの写真はすべて、"ギャラリー花眠"さんのご好意で送っていただいたデータです。

"ギャラリー花眠"さんは、あらゆる面で、とても丁寧で親切、私にはきちんとプリントされた写真を送ってもくださいました。

ありがとうございました。

原画カレンダー展
2017年11月25~27日 
"ギャラリー花眠 (カミン)"、北鎌倉

Original Pictures Calendar Exhibition 
in "Gallery Kamin", Kita-Kamakura
 25th - 27th of November, 2017



Very pleasantly, "Gallery Kamin" in Kita-Kamakura asked me for pictures which could be included in "Original Pictures Calendar Exhibition".

Whilst I only visited in 2016, I participated in 2017.
About the Exhibition in 2016, below.

I was lucky, somebody bought two of my early works.

Thank you very much.

My works are lithographs, though my lithograph works are mostly one-offs, so it is somewhat irregular in the "Original Pictures Exhibition", but I participated.

In this Exhibition, revenue is donated to UNICEF, so I was pleased to serve them just a little.

Sellers vary, from children to adults, amateurs to professionals.

When I received the invitation to participate, I had already promised to go to a friend's group exhibition in Kobe, so I could not go to the venue.
About the group exhibition, below.

Even though people would visit the Exhibition, I would be in Kobe so I could not see the visitors, I felt guilty, so I sent out 10 Kita-Kamakura DMs, mostly to people in Kamakura.

I am sorry that I can not show you in this section, because I do not have any DM.

All the photographs in this section were sent to me by "Gallery Kamin".

"Gallery Kamin" in all respects is very polite and kind, and they sent photos to me that were properly printed.

Thank you very much.

受付の横に展示してくださいました。
嬉しい!感謝!

They exhibited one of my works next to the reception.
I am pleased and thank you!








0 件のコメント:

コメントを投稿