2013年4月30日火曜日

❹ハネムーン; ディズニーシー / Honeymoon; Disney Sea


ディズニーシー /  Disney Sea
今日の目的はショーで、アトラクションではありません。
入場者も通常よりも少ないので、日頃抽選で見るショーも
並べば見る事ができました。
それはディズニーランドでも同じでした。

Today, our purpose was 'Shows', not Attractions!
Normally visitors need to take part in ballots for some shows, 

although we did not have to today, we just joined queues,
 because there were less visitors than usual here,
and in Disneyland.



1) ラッキーな私達! / We were lucky!

入園した時に、偶然にキャラクター達もやってきました。

 Just as we entered Disney Sea, the characters were coming.









2) レジェンド•オヴ•ミシカ 

     The Legend of Mythica

このショーや他の動画 を、YouTubeなどで数多く見る事が出来ますが、
私達はこのような前情報は見ませんでした。

なので、このショーも他のショーもとても新鮮で、楽しく感じられました。


The Legend of Mythica

We can watch many films in Youtube of this show and other shows, however, we did not.

So we really appreciated this and the other live shows.


3) ミッキーとダフィーのスプリングヴォヤッジ
    Mickey & Duffy's Spring Voyage
ダッフィーは比較的新しいTDSのキャラクターです。
女の子はシェリーメイ:ShellieMay.
2人のストーリはここで→
誕生秘話はここで→

 Duffy is a relatively new character featured in TDS.

His friend is ShellieMay.


4) その他/ Others 

下記の2つのショーは屋内でしたので、撮影しませんでした。

ビックバンドビート/ ミスティックリズム

ふたつとも、とても良かったです。

私達はとても疲労し、寒く感じたので、花火のイベントの
'ディズニーマジック•イン•ザ•スカイ'を見ずに、帰ってしまいました。

'ディズニーマジック•イン•ザ•スカイ'は素敵であろうと思ったのですが、体力が限界でした。

またの機会にね!


Others 

I did not take photographs of below shows, because they are indoors.

 Big Band Beat  / Mystic Rhythms

Both of them are wonderful.

We were very tired and cold, so we left there before the fireworks of  'Disney Magic in the Sky'. 

I guess the fireworks are amazing, although our energy levels were low.

Next time!

0 件のコメント:

コメントを投稿