2013年3月15日金曜日

3月14日-'ありがとう' / 14th of March - Thank you!


ありがとうございました!

籍を入れて一ヶ月、友人からのお祝いのカードなどを記念に撮影しました。

ほかにも電話やメールや手紙などでお祝いの言葉を伝えていただき、
ありがとうございました。

また、お祝いの品などの希望をきいてくださった方にはお気持ちだけいただき、品物は辞退させていただきました。

皆様、本当にありがとうございました。
Thank you very much!

One month after our marriage, I took a photograph of Congratulations cards and others for our memory.

Thank you for other Congratulations calls, e-mails and letters.

And also when friends asked us which presents of celebration they might give us, we asked not to be given anything special and we hope only for good wishes.

Thank you very much again!

0 件のコメント:

コメントを投稿