2013年3月14日木曜日

3月10日, こまめ / Komame, 10th of March


甘味処の「こまめ」に久しぶりに行きました。
We hadn't visited KOMAME: sweet cafe for a long time.
平日はランチがありますが、日曜日はありません。

私達は'おにぎりセット'をいただきました。

They have a lunch set on weekdays, although they do not have it on Sunday.

We had 'Onigiri Set' : Rice Ball Set. 


おにぎりセット
'Onigiri Set' : Rice Ball Set
雑誌に紹介されています。
A magazine introduces 'KOMAME' and this set.

Rはこれも食べました!
R had this too!
「こまめ」さんの庭
KOMAME's Garden

店内
Inside


お祝いに、いろいろサービスしていただいてしまいました。
ありがとうございました!

They gave us some extras in celebration.
Thank you very much!

0 件のコメント:

コメントを投稿