2013年4月25日木曜日

きつつき/ Woodpecker

3月17日/ 17th of March 

リビングルームにいるとバードウィッチングができます。

私がカメラを持ち出すと多くの鳥は逃げてしまいます。

また私が鳥に詳しくないので、どんな鳥が庭にやってきているのかをブログに記すこともできません。

ですが、この日はきつつきが来ました。

以前、裏手にある家の庭にきているきつつきを見ましたが、それは頭が赤い、アオゲラかアカゲラでした。

写真のキツツキは、コゲラ


When I am in our living-room, I can watch birds but  if I get my camera ready usually they go.

And also I do not know about birds, so I could not explain about them in my blog.

However, today, I could take photographs of a woodpecker.

I have seen other woodpeckers : Japanese Green Woodpecker and Great Spotted Woodpecker from the house.

These photographs are Japanese Pygmy Woodpecker.
蛹(サナギ)を食べてます。
Eating a Chrysalis


0 件のコメント:

コメントを投稿