2012年8月26日日曜日

❷友人来訪: 出張Lapis - 8月21日/ Friend Visiting : Lapis is coming - 21st of August


出張ラピス / Lapis is Coming!

9月の手術前に、友人W さんが髪をカットしてくれました。

彼女は代官山で美容室、'ラピス:LAPIS' を経営しています。

昨年も私が手術後、外出がままならない時に、髪を切りに来てくれました。

ありがとうございます!


Lapis is Coming!

Before my operation in September, my friend, W san, a hairdresser gave me her cut.

She manages her hair studio: 'LAPIS' in Dikanyama in Tokyo. 

She came and cut my hair last year, too,  after my operation, because it was too difficult for me to go out.

Thank you very much!


カット前
Before her cut.




楽しそうなWさん。
She looks happy.
できた〜!
テーマは6ヶ月先でも様になるカット。


Finished!
This haircut should last for six months.
とても軽くなり、すっきりしました。
顔まで小さくなったように感じます。

I feel my hair has become light and clear-cut,
and I feel my face has become smaller.


どうもありがとうございました〜!

Thank you very much!

0 件のコメント:

コメントを投稿