2012年2月27日月曜日

再び水野結実さんの個展 / Again Yumi's Exhibition

ようやく、5回目の訪問で、水野さんの個展の写真がと撮れました。
Finally I took photographs of Yumi's exhibition in my fifth visit.























































































私が一番好きな作品私が一番好きな作品/ My Favourite Work
























彼女の新しい名刺 - 素敵! / Her New Business Card - Lovely!















前回の個展の時の作品のカードを買いました。私は、このシリーズが好き。今回のものはまだカードになっていませんでした。残念!
I bought some post-cards of her work from her first exhibition. I like this series, although she hasn't got post-cards of the latest paintings in her series yet. That' too bad!













そうそう、結実さんが私のHPと個展のこと、彼女のブログ(小さい絵など)に紹介してくれました。どうも、ありがとうございました。
Oh! Yes! She introduces my HP and my exhibition into her blog: 小さい絵など in Japanese.
Thank you very much!

0 件のコメント:

コメントを投稿