2021年8月8日日曜日

③ 2021年8月3日 自宅 - ゴールデングリーンの野菜 / Golden Green Vegetables, 3rd of August 2021

ゴールデングリーンでは、農薬を散布せず、肥料は有機肥料を用いています。
ゴールデングリーン公式サイト :  

畑は、北八ヶ岳エリアの標高1,000mにあります。

毎月1回 (6月から12月)、私はSサイズの箱を購入しています。

箱の内容は、到着するまで何が届くかわかりません。

それが不便なところでもあり、楽しみなところでもありです。

今回から、到着前日にどんな野菜が届くのかがわかるようになりました :→
ゴールデングリーンの野菜 
8月分のゴールデングリーンの野菜が届きました。
今回は、トマトとスィートコーンを待っていました。
Rが食べられない玉ねぎの代わりに大根が入っていました。
彼は大根も苦手ですが、調理方法によっては食べられます。
私は大根は大好きです。
到着日に、とうもろこしは皮のままローストしました。
爽やかな甘味が美味しく、私は一度に一本食べました。

Golden Green Vegetables
Golden Green vegetables for August have arrived.
This time, I was waiting for tomatoes and sweet corns.
There was a Daikon instead of onions that R couldn't eat.
He is not good at Daikon, but he can eat it depending 
on the cooking method.
I love Daikon.
On the day of arrival, the sweet corns were  roasted in thier skin.
The refreshing sweetness was delicious 
and I ate a whole one in one go.

Golden Green does not spray pesticides and only uses organic fertilizer.
Golden Green Official Website :   only in Japanese

The field is located at an altitude of 1,000 m in the Northern Yatsugatake area.

Once a month (June - December), I buy an S size box.

I do not know what the contents of the box will be until it arrives.

It's both inconvenient as well as fun.

From this August, I can see what kind of vegetables would arrive the day before arrival  only in Japanese.
ゴールデングリーンからの手紙
別紙に手書きの短いコメントもあります。

Letter from Golden Green
There is also a short handwritten comment on another paper.

野菜の取り扱いとレシピを載せています。
How to handle the vegetables and recipes are shown.




0 件のコメント:

コメントを投稿