2017年6月4日日曜日

❹Coonie's Exhibition - Water, 2017 : 磁器 - 食器 / Porcelain - Tableware



目次 / Contents 



"海" シリーズ / "Sea" Series 
ギャラリースタッフのWさんが、棚の一角を遊び心であえてランダムに
配置しました。ある日、ある方がきちんと整列させてくださっていて、
それもどちらが "上" かも気にしてくださりながら....。
親切な日本人を感じました。
その日は、私もWさんも整列したままにしておきました。

W San, who is a gallery staff deliberately made this a random layout 
in a corner of the shelf  with her playful mind, 
although later a visitor arranged them in rows, as well as 
the visitor considered which way was "up".
I felt, a kind Japanese.
I and W san left the rows for that day. 



お皿の配置は毎日変わっています。
The layouts of the dishes were changing every day.



引き出しの中にもお皿を展示しました。
多くの人が驚いてくれて嬉しかったです。

There are dishes in the draw, too.
Many people were surprised and I was pleased.








"ペルシャの海"
 初日に売れました。
お買い上げ、ありがとうございました。
(この写真は個展前に自宅で撮影)


"Persian Sea" 
 This was sold on the first day.
Thank you for your purchase.
(Photographed in my house, before Exhibition.)





左 : "夜の海" 2点 / 中 左:"水滴"  / 中 右 : "流れ" / 右:"水滴"
Left : Two "Night Sea" / Middle Left : "Droplets" / Middle Right : "Swoosh" / Right : "Droplets"


"夜の海" / "Night Sea"


 左:"水滴"                    右 : "流れ" (DMに使用)
Left : "Droplets"                           Right : "Swoosh" (Using DM)




箸置きと "海" シリーズ / Chopstick Stands and "Sea" Series




"青い月"シリーズ / "Blue Moon" Series 







0 件のコメント:

コメントを投稿