2013年8月17日土曜日

⓰ケント旅行 / Kent Trip - 1) Margate - Turner Contemporary, 29th of June

Margate
画像は下記より/ This from below
Kent Map Showing Location of Margate


Turner Contemporary


マーゲイト/ Margate という場所も知りませんでしたし、ここに
'Turner Contemporary'があるのも知りませんでした。

この美術館は、テイトTateの支部のような扱いだと思います。

旅行の予定にはない訪問だったので、ゆっくりは見られませんでしたが、行って良かったです。

何しろ、今回の旅行では、まだ美術館に行っていなかったので、美術館の雰囲気やアート作品に触れたい気持ちがちょっと落ち着きました。

この美術館は基本的にターナー作品を収集し展示しているようでしたが、私は今回、そちらには足を運びませんでした。

ターナー作品は、今までも見て来ているし、ロンドンでも見られるし、この時間のない中で行くこともないかと思ったからです。

I did not know Margate  and 'Turner Contemporary' in Margate.
I think the gallery seems like a branch of the Tate.
My planning did not include this visit, 
so I could not stay there enough, 
although I was pleased by this visit.
Anyway, I hadn't visited any galleries and museums,
 I missed their atmosphere and the art works,
 so I feel I caught them a little there.


The gallery basically seems to collect Turner's works, 
although I did not visit the section this time, 
because I have seen many of his works in London.
Turner Contemporary'の前はMargateの浜辺
Margate's Beach is in front of 'Turner Contemporary'

2010年からテートでは写真撮影は許可されました。

Tate allowed taking photographs in 2010.
入り口前のスペース
ショップがあり、
ワークショップが開かれていました。

The Space in Front of the Entrance
There is a shop, they had a workshop.
  Conversation Piece III
この作品はJuan Muñoz(1953 – 2001)のもの。
私はこの作家を知りませんでした。
ここ★:でこの作品の映像がみられます。
Juan Muñozはスペインの彫刻家: 
または   (英語です)

The art was created by Juan Muñoz (1953 – 2001).
I did not know him.
If you are interested in this, you could click here: ★
About him :  or 

窓の向こうは北海
この窓を活かす展示がされるのでしょう。

North Sea Beyond Windows
I guess they use the view from the windows in their displays.


1階では下記を開催していました。
The ground floor had below exhibition.



Betteridge & Milsomという建築会社の広告のような展覧会かな?

私はジオラマが好きなので、ミニチュアの世界を楽しみました。

The exhibition seemed to see advertise a company :Betteridge & Milsom.

I do like dioramas, so I enjoyed their miniature worlds. 
Betteridge & Milsom Architectural Model Exhibition
カンタベリー
カンタベリーをあとにした日に
これに出会っのが嬉しい!

Canterbury
I left Canterbury today, I came across this, 
I was glad!
下記で他の作品が見られます。
You can see other works: website : ★.

2階では
The First Floor
この展覧会: CURIOSITY
ここ★で映像が見られます。
さまざまな分野の好奇心によって収集されたものの展示です。
オックスフォードのピットリバーズ博物館のようだと感じました。

This Exhibition: CURIOSITY
It shows things which were collected in many areas 
by people's curiosity.
If you are interested in this, you could click here: ★
I feel it is like the Pitt Rivers Museum in Oxford.


0 件のコメント:

コメントを投稿