2012年12月5日水曜日

物件探し:鎌倉エリア/ Looking for Property : Kamakura


鎌倉山、材木座の物件を見に行きました。

でも、決められませんでした。

その後、Rのお気に入りのミミロータスでランチをとりました。

私達が外出するのは物件さがしのためなのか、
ランチやカフェをするためなのか〜〜〜???
ここでもクリスマスの飾りがあります。
Christmas decorations here too.

We looked at properties in Kamakurayama and Zaimokuza, though we did not decide. 

After that we went to R's favourite,  "mimi Lotus" and had lunch.

Do we go out for our new home, or lunch or cafe~~~???


Rはカレーとスコーンのセット
R has curry and scone set.

私はシーフードと野菜のスープとスコーンのセット
I have a soup of seafood and vegetables, and scone set.

0 件のコメント:

コメントを投稿