2023年2月15日水曜日

9月25日 タマスダレ / White Windflower, 25th of September, 2022

最近、庭や庭の植物の撮影をほとんどしていませんでした。

以前は、花が咲いて、撮影しないと、花が悲しがるような気持ちがして頻繁にしていたのに...。

 今日、タマスダレ(玉簾)が咲いていることに気がつき、撮影しました。

タマスダレは、実家にもあり、よく咲いていた記憶があります。

また、他の場所、他の方の庭の タマスダレは、元気にたくさん咲いているのに、我が家のタマスダレは、なかなか花をつけず、心配していました。

私の庭のタマスダレにしては、よく咲いているほうです。

今までの反省もあり、タマスダレだけを数枚撮影しました。

タマスダは、喜んでくれるでしょうか?

I haven't done much photography of my garden and garden plants lately.

In the past, if I don't take pictures, I feel like the flowers are sad, so 
I often photograph.

Today, I noticed that White Windflower was blooming and took pictures.

White Windflower is also in my parents' garden, and I have a memory that it was blooming well.

Moreover, White Windflower in other places, or in other people's gardens are blooming vigorously, but my White Windflower doesn't bloom so easily, and I'm worried.

For the White Windflower in my garden, these are blooming well.

Reflecting on what I've done so far, I took a few photographs, just of the White Windflower.

Will the White Windflower be happy?






0 件のコメント:

コメントを投稿