2022年10月8日土曜日

③ 2022年7月19 - 20日 友人来訪 - 鎌倉山 / Friend's Visit - Kamakurayama, 19th and 20th of July, 2022

  友人来訪 - 鎌倉山 / Friend's Visit - Kamakurayama
友人で、私の美容師でもあるWさんが私の家にお泊まりで、遊びに
きました。

私が鎌倉山に引っ越してから、初めて来てくれました。

ゆっくり夕飯の時間をもち、楽しく過ごしました。

彼女は、海が大好きなので、翌日は、七里ヶ浜由比ヶ浜を歩き、
砂浜で寝そべって日光浴もしました。

浜辺近くのカフェでビールを飲み、バスで鎌倉山まで戻ってきました。
鎌倉山から / From Kamakurayama
Friend's Visit - Kamakurayama
My friend, W San, who is also my hairdresser, came to visit me and was staying in my house.

For the first time since I moved to Kamakurayama, she visited me.

We had a relaxing time for dinner and enjoyed a good time.

She loves the sea, so the next day we walked around Shichirigahama Beach and Yuigahama Beach, and even lay on the beach and sunbathed.

We drank beer in a cafe near the beach and returned to Kamakurayama by bus.
日のエネルギーを浴びるWさん
 W San bathing in the energy of the sun.


鎌倉山から相模湾を望む
家々は、七里ガ浜住宅街です。

View of Sagami Bay from Kamakurayama
The houses are in the Shichirigahama residential area.


おちゃめなWさん
私の家で一休みして、家路に着くWさん

Playful W San
She took a rest in my house and then went home.


苔丸の前 / In Front of Kokemaru
貴重な休みを使って、鎌倉山までいらしていただき、
ありがとうございました。

一人でも、夫Rと一緒でも、できないことをWさんとできました。

楽しく、有意義な2日間でした。

忙しい日々、どうか、お身体大切にお過ごしください。


Thank you for spending your precious time off 
to visit Kamakurayama.

I was able to do things with W San that I could not do alone or with R.

It was a fun and meaningful two days.

Please take care of yourself during your busy days.




0 件のコメント:

コメントを投稿