2021年8月6日金曜日

2021年7月26日 夕焼け/ Sunset, 26th of July 2021

夕焼け/ Sunset
夕焼けが非常に美しい日が時々あります。

私は、今年、初めて夕焼けの美しさに惹かれて外出し、撮影しています。

外出と言っても徒歩1.2分の場所です。

この日は、私はすでに外出する気が失せていて、夫Rが私のカメラを使用して撮影しました。

彼は以前私が撮影した場所と写真のレイアウトを覚えていて、それに習うように撮影してくれました。

彼曰く
「ファンタスティックな写真!」
だそうです。

Sunset
Sometimes the sunset is very beautiful.

For the first time this year, I am attracted to the beauty of the sunset and go out to photograph.

Even I say 'go out', to there is only a 1.2 minute walk.

On this day, I was already discouraged from going out and my husband R photographed with my camera.

He remembered where I had taken photographs and the layout of my photographs before, and he took these for me.

He said,
"Fantastic photographs!"






















R、素敵な写真をありがとう!
R, thank you for the wonderful photographs!

いかがでしたか?

How are they?



0 件のコメント:

コメントを投稿