2020年12月11日金曜日

2019年12月 クリスマスの飾り付け / Christmas Decorations in December 2019

  2019年12月クリスマス
 Christmas in December 2019









ガラスの'雪の結晶 ' 2019年版
スワロヴスキー
この年から赤もスタートしました。

Glass 'Snowflake' 2019 Version
Swarovski
Red also started from this year







































ありがとうございました!
Thank you very much!

チョコレート入りアドヴェントカレンダー
Advent Calendar with Chocolates



ツリーの形をしたミニショートブレッドが
中に入っています。
Rのお気に入りでした。

Inside are tree-shaped mini shortbreads.
They were R's favourite.



北海道から / From Hokkaido





上等のお酒をいただいて、ほくほくのRでした。

R was in a good mood after having a good Sake.






ピンクのポンセチアをいただきました。
初めてピンクのポインセチアを見ました。

Pink poinsettia was presented.
I saw pink poinsettia for the first time.



プレゼントも飾り付けも他にありましたが、全部は撮影できませんでした。

みなさん、ありがとうございました。


There were other gifts and decorations, but I couldn't photograph all of them.

Thank you for everybody!





0 件のコメント:

コメントを投稿