2018年3月23日金曜日

❺2017年9月15日Rの友人と - 夕飯 / With R's Friends - Dinner, 15th of September, 2017


ブリッジノースBridgnorth を離れ、夕飯を食べにパブに行きました。

We left Bridgnorth and went to a pub to have dinner.

The Inn at Shipley :
もと農場であった場所をパブにしたように感じました。
なぜなら、トラクター (下の写真が庭にディスプレイされていたからですが
本当のこところはわかりません。

I felt it was a pub which was originally a farm,
because, a tractor (below) is displayed in the garden,
though I do not know.

Bridgnorth Rd, Shipley, Nr Wolverhampton , Shropshire, WV6 7EQ


たくさん、ビール
なるべくローカルの作り手のビールを選びますが、
英国のパブでは飲み比べをさせてれるので、
最終的には好きなあじのものを注文しました。

Many Beers
If I can I choose a local beer.
 In British pubs we are usually able to compare sample drinks,
eventually I ordered what I liked.
このお店では定期的にビールの種類を入れ替えているそうです。
They seem to regularly change the choice of beers.
お店はとても混んでいました。成功しているパブですね。
The pub was very crowded. It is a successful pub, isn't it?


私もRも同じものを選びましたが、何を選んだか、覚えていません (苦笑)
美味しくいただきました。

I and R chose the same thing, I do not remember what I chose (Wry smile).
We enjoyed them.


Jはハンバーガーを注文 / J had a hamburger.


SRは、"フィッシュ・アンド。チップス"。
S and R had 'Fish and Chips'.



ラム・シャンク
かなりの確率で、英国での外食は、ラム・シャンクを注文します。
今まで行ったパブやレストランで食べたラム・シャンクは

どこも美味しかったです。ここのものも、美味しかった!

 Lamb Shank
Often, when eating out in Britain I order a lamb shank.
The lamb shanks I have eaten in pubs 
and restaurants up to now were delicious everywhere.
This, here was also delicious!


0 件のコメント:

コメントを投稿