2018年3月5日月曜日

㉝2017年9月10日 - アントワープ旅行 - 1) アート / Antwerp Trip - Art, 10th of September, 2017

目次 / Contents
1) 通り / Streets 
2) ギャラリー / Gallery
3) 友人のおすすめギャラリー / My friend's Recommended Galleries



1) 通り / Streets 

どこかのギャラリーかお店のディスプレイ
石とグラスを使用しているようです。

Gallery or shop display somewhere
It seems to be using stone and glass.



モーリシャン通り / MORIAAN STREET



面白い壁画 / Funny Mural








2) ギャラリー / Gallery
とにかく、ほとんどのギャラリーが閉まっていました。


私達がアントワープ滞在していた時期がギャラリーの営業時期に即していなかったのか、通りを歩いている時間がそうだったのか、曜日がそうだったのかわかりません。


Anyway most galleries were closed.

I do not know whether it was that the season when we were staying in Antwerp that galleries were closed, or if it was the time of day I was walking in the street, or the day of the week.

かわいい看板 / Lovely Signboard 

'The Collectors House'
はギャラリー兼ゲストハウス : です。

ウォルストラート通り/ Wolstraat Street にあります。

この通りには、ギャラリーまたはギャラリー風の何か..というお店が多いように感じました。


'The Collector's House' is a gallery and guest house : .

It is on Wolstraat Street.

In this street, I felt that there were many galleries and shops which seemed to be gallery-style.








Galerie Artodomo :
ミンデルブルーデルスライ通 / Minderbroedersrui Street














LEONHARD'S GALLERY :
CARLOS MATA & HONG YI ZHUANG :






3) 友人のおすすめギャラリー 
    My friend's Recommended Galleries 

galerie beyond 

Veerle Wenes
http://www.valerietraan.be/en/ 

残念ながら、どちらも閉まっていました。

'Veerle Wenes'は閉まっていても、電話をすれば開けてくれるかもしれないと言われていましたが、私達の予定が決まっていなかったし、滞在前半は携帯電話が使用できなかったしで、結局行くことができませんでした。


Unfortunately, both were closed.

Even though 'Veerle Wenes' was closed, she said that it might be opened if you call them, but our schedule was not decided and R could not use his mobile phone in the first half of our stay so I could not go after all.


0 件のコメント:

コメントを投稿