2022年10月25日火曜日

2022年8月2日 カードと新しいレンジフード / Card and New Range Hood, 2nd of August 2022

目次 / Contents
1) 暑中お見舞い / Summer Greeting Card
2) 新しいレンジフード / New Range Hood



1) 暑中お見舞い / Summer Greeting Card
 暑中お見舞いカード
素敵な暑中お見舞いカードをいただきました。
これは、もう、カードというよりも、クラフト作品です。
Hさん、ありがとうございました。

Summer Greeting Card
I received a lovely summer greeting card.
This is more of a craft work than a card.
Thank you H San.




2) 新しいレンジフード / New Range Hood
レンジフードの調子が良くありませんでした。

少し前に、作業員の方にチェックしてもらい、本日、新しいレンジ
フードの取り付けてもらいました。

昨日、友人二人が遊びにきて、一人が突然泊まりました。

楽しさのあまり、すっかり、今日が取り付けの日であったことを忘れていました。

作業員の方が来て、気がつきました。

友人はお茶だけ飲んで帰りました。

彼女にゆっくりしてもらえず、申し訳なく思います。

ですが、新しいレンジフードは問題なく稼働し、ほっとしています。
New Range Hood
My range hood didn't work well.

A little while ago, a worker it checked, and today they installed a new range hood.

Yesterday, two friends visited me, and one of them suddenly stayed.

I was so excited that I completely forgot that today was installation day.

Workers came and I realized.

My friend just had a cup of tea and left for her home.

I'm sorry I didn't let her take it easy.

However, the new range hood is working fine and I am relieved


完成
実はこの写真は後日撮影しました。
なので、レンジにはすでに埃が!()

Complete
This photograph was taken later in the day.
So the range is already dusty! ha ha.

取り付けていただき、ありがとうございました。

Thank you for installing it.






0 件のコメント:

コメントを投稿