2022年9月7日水曜日

2022年6月26日 途中下車 / Stopover, 26th of June 2022


2日前に姉Yと桐生の実家へ戻り、母に仕えました()。

今回は、Yの車に乗ってこなかったので、桐生を電車で離れました。

Yの家の最寄り駅で、途中下車をし、'お疲れ様でした会' を自分たちでしました。

駅ビルといえるくらい駅から近い、'蕎麦ダイニング' のお店を選びました。
Two days ago, my sister Y and I returned to our mother's house in Kiryu to serve our mother (Laugh).

This time, we left Kiryu by train because we didn't use Y's car.

At the nearest station to Y's house, we got off the train and had a 'Good Job Party' by ourselves.

We chose a 'Soba Dining' restaurant that is so close to the station that it could be called a station building.




締めのそば
お蕎麦とビールが一番美味しかった!

Soba, Last Dish
Soba and beer were the most delicious!


Yがいることがラッキーであると感じます。

Y、末長く、元気にすごしてください。

いつも本当にありがとう!!!


I feel lucky to have my older sister Y.

Y, I hope you have a long and healthy life.

Y, thank you so much for everything! ! !



0 件のコメント:

コメントを投稿