2021年12月29日水曜日

① 年12月 7日 個展準備 - リトグラフ工房/ Preparation for My Exhibition - Lithograph Studio, 7th of December, 2021

目次 / Contents
1) 整理 / Systemize
2) 3作品目 / The Third Work




1) 整理 / Systemize
作品の版の整理を少ししました。
版の裏にどの作品か、何版目なのかを書きました。
I've organized the plates a little.
I wrote on the back of each plate which work 
and in which order to print.


シリーズなので、A作品とB作品はイメージが似ています。
もしかすると、今回は全作品が似ているかもしれません。

Since it is a series, the images of works A and B are similar.
Perhaps all my works are similar this time.


この日は、B作品の最終版であるB-5を刷りました。
B-5の版の撮影を忘れました。

On this day, I printed B-5, the final version of B work.
I forgot to photograoph the B-5 Plate.




2) 3作品目 / The Third Work
3作品目のベタ版 / Solid Print of The Third Work
⬇︎
3作品目の2版目を刷りました。
全て同じ和紙に刷っています。
左端は試刷りです。

I printed the second plate of the third work.
All are printed on the same Washi ; Japanese paper.
The left end is a test print.



0 件のコメント:

コメントを投稿