2021年12月28日火曜日

2021年12月 自宅 - クリスマス装飾 - パート2 / At Home - Christmas Decoration - Part 2, December, 2021


クリスマス装飾 パート2   
 Christmas Decoration - Part 2
12月6日に姉Yからクリスマスの花が届きました。

Christmas flowers arrived from my sister on 6th of December.






白い包みの中には...
In the white package ...

どんぐり型のキャンドルが入っていました。
かわいいもの好きのYが選びそうなキャンドルです。

There were acorn-shaped candles in it.
The candles seem to be chosen
 by
Y, who likes cute things.


今年作った新しいクリスマスコーナーに加えました。

I added them to the new Christmas corner I made this year.


ドラゴン神棚
花をどこに飾るかを迷い、
暖房をしないスタジオのドラゴン神棚に飾りました。

Dragon Kamidana : Dragon Home Shrine
I was wondering where to decorate with the flowers, 
so I placed them on the Dragon Kamidana
 in the studio, which is without heating.



素敵!
私の好みに合わせてYが選んでくれました。
野原を思わせます。
Y、ありがとう!

Lovely!
Y chose this according to my taste.
This reminds me of a field.
Thank you Y!


0 件のコメント:

コメントを投稿