2021年1月10日日曜日

2021年1月8日 チョコレートボックス - '美しく美味しい!' / Chocolate Box - 'Beautiful and Delicious! ', 8th of January, 2021

チョコレートボックス -  '美しく美味しい!'
Chocolate Box - 'Beautiful and Delicious! '
クリスマスプレゼントとしていただいたチョコレートボックスがとても可愛らしく、なかなか、開けることができませんでした。

年が明け、松の内が過ぎ、お飾りをはずし、クリスマスデコレーションを片付けはじめました。

本日、ようやくチョコレートボックスを開けることができました。
クリスマス・デコレーション中!
In Christmas Decoration!

Chocolate Box - 'Beautiful and Delicious! '
The chocolate box we received as a Christmas present was so cute that we couldn't open it easily.

The new year came, the first seven days of the New Year passed, we removed the new year decorations and started cleaning up the Christmas decorations.

We were finally able to open the chocolate box today.

私は、"ベルアメール / BEL AMER" と言う
チョコレートのブランドを初めて知りました。

日本の会社で、日本(人)に合うように作られていると知りました。

This was the first time I heard
about a chocolate brand called BEL AMER.
This is a Japanese company and is made to suit Japan (Japanese).



箱には、幸せがたくさん詰まっています。
The box is full of happiness.


蓋を開け、引き出しを開け、1つ、1つのチョコレートを
取り出すたびに、二人して
「わ〜!」
「素敵〜!」
「可愛い!」
「すごい!」
と歓声を開けました。

Open the lid, open the drawer, and every time we took out one chocolate, 
both of us 
"Wow!"
"Lovely!"
"Cute!"
"Beautiful!"
jubilant.


どれを食べても、想像以上に美味しい〜!
'美しく美味しい!'、これは日本ならではですね。

Whichever I eat, it's more delicious than I can imagine!
'Beautiful and Delicious! ', This is unique to Japan.



実は、興奮して1つ1つ撮影しました。
でもその写真を全部載せるとしつこいかな?と思い、
全員集合の写真だけにしました。

Actually, I was excited and photographed each one.
I thought if I showed all, it would be too insistent.
So I only show photographs of 'All-Member Assembly'.



クマの箱の中にも、美しく美味しいチョコレートがあります。

There are also beautiful and delicious chocolates
 in the bear box.



素敵なプレゼントと暖かな気持ちをありがとうございました!

Thank you for your wonderful presents and warm feelings!

0 件のコメント:

コメントを投稿