2016年4月1日金曜日

3月25日、水野結実 個展 / Yumi Mizuno Exhibition - 25th of March, 2016


新作 -1
友人の水野結実 (ミズノ ユミ) さんの個展が
鎌倉のオナリカフェで開催されています。
この絵は比較的大きな動物たちの集いですね?
1
回目の来訪は下記

New Work -1
Yumi Mizuno Exhibition is in Onari Cafe, Kamakura.
This picture shows relatively big animals gathering, doesn't it?
My first visit below,



新作 -2この絵は、漂鳥(ヒョウチョウ)と渡り鳥たちですね。
この日は、大学時代の友人たちが数人集まりました。
賑やかなテーブルの中に私もいました。
水野さんの新作の絵のような状態のカフェでした。

それぞれ、いろいろなことがありながら前向きに取り組んでいて
彼女らから元気をもらうとともに、友人に恵まれた自分の幸せを感じました。
みんな、ありがとう!

New Work -2
This shows Wandering Birds, Migratory Birds and Resident Birds, doesn't it?
On the day, my friends from my Japanese University were there together.
I was in a lively table.
The cafe was like Yumi's new works.

Even though my friends have many good and not so good things, 
they deal with their problems positively
and I was given their cheerfulness, 
as well as I felt my happiness having good friends.
Thank you my friends! 



手作り絵本
目標にむかって、コトが濃縮されていくことが感じられ、
素敵なだ〜と思いました。
忙しい生活の中で、水野さんが絵本出版へむけてひたむきな努力を
されていることに尊敬の念を抱きます。
彼女の姿勢に励まされもします。
水野さん、かわいい絵本をありがとうございました。

Handmade Picture Book 
I feel her elements are built up and concentrated for her aim, this is wonderful.
I respect that she makes
untiring efforts to be publishing her book 
even in her busy life.
Thank you to your lovely book.


とろけてしまうかわいさです〜!
きつねわんこちゃん()は、2月に開催されたグループ展で
購入していました。
この日に、他の二つは追加で購入しました。
グループ展については下記
❶ 220日東京 - Primavera ~ 春のたより展 / Tokyo - Primavera...


Their Sweetness Make Me Melt!
'Fox Doggie' (right) was bought in the group exhibition in February.
I bought the other two this time.
About the group exhibition below.

カフェの後に、友人たちと飲みに行き、ちょっと飲み過ぎてしまいました。

After the Cafe, I went to a restaurant with the friends and I drank a little too much.

0 件のコメント:

コメントを投稿