2012年11月24日土曜日

フルーツのチェスセット / Fruit Chess Set

お隣のお嬢さんの誕生日のために、Rが'フルーツのチェスセット'を作りました。

両親から彼女への誕生日はチェスセットと聞いたからです。

私は駒作りを手伝いました。

とても驚いていただき、喜んでもいただきました。

私達もとっても嬉しかった〜〜!
1列目左から、ルーク(パイナップル)、ナイト(パイナップル)、
ビショップ(洋梨)、クイーン(洋梨)、キング(洋梨)、
ビショップ、ナイト、ルーク
2列目はポーン(イチゴ)

星々(キウイ)は私が加えた装飾でしたが、
Rはお気に召しませんでした。

From left; Castle (pineapple), Knight (pineapple), Bishop (pear), 

Queen (pear), King (pear), Bishop, Knight, Castle
Front Row; Pawns (strawberries)

I added kiwi-stars as decoration, although R wouldn't add. 


R made 'Fruit Chess Set' for near-by daughter's birthday, because he heard the birthday present from her parents was a chessboard and a chess set.

I helped making chess pieces. 

She was really impressed and pleased. 

We were happy!

0 件のコメント:

コメントを投稿