2012年3月14日水曜日

花 / Flower


 1) の誕生日 / My Mother's Birthday

 先日、母の誕生日に姉夫婦とRと私から寄せ植えの花 (下の写真
送りました。

"yoko's garden" というネットショップにお願いしました。

私の好みからいうと、ちょっと甘すぎる感じがしますが、一人暮らしの母を潤すにはこれくらいがちょうど良いのかもしれません。

母も、とても喜んでくれました

My Mother's Birthday

A couple of days ago, it was my mother's birthday. 

So my sister, my brother-in-law, R and me sent a planted container. 

We ordered it from  "yoko's garden"  , an  Internet shop.  

The pot (see below photograph) is a little bit sugary for me, 
although it might encourage my mother who lives alone. Actually she was very pleased. 




2) ブログの編集 / Editing My Blog 

今回から何故か、ブログのフォーマットが変わってしまい、編集方法も変わりました。

きっと新しくそして改善されたものなのでしょうが、私には使いずらいです。

もとに戻せるものなら、そうしたいです。


Editing My Blog 

I do not know why this blog's format was I do not know why this blog's format was changed suddenly from now. 

So it changed the way of editing. 

Probably the new way is improved, although I cannot use it well. 

I would prefer to be able to retune to the original format.

0 件のコメント:

コメントを投稿