2022年8月17日水曜日

⑤ 2022年5月25日 寿司屋 - 表参道ヒルズ / Sushi Restaurant in Omotesandō Hills, Tokyo, 25th of May 2022

私、夫R、私の姉Yは、世田谷美術館表参道ヒルズギャラリー412
行きました。

展覧会などを見るのも目標でしたが、晩は、お世話になったYにお礼をしたく、お寿司屋さんへ行きました。
前菜 / Starter 

After visiting Setagaya Art MuseumI, my husband R, and my sister Y visited the Setagaya Art Museum and Galerie412 in Omotesando Hills, Tokyo.

One of my targets was to see exhibitions, but in the evening I wanted to thank Y for her help, so we went to a sushi restaurant.
前菜 / Starter 
世田谷美術館については下記
About Setagaya Art Museum, below.

Galerie412 については下記。/ About Galerie412, below.
だし巻き卵
Japanese Omlette : Dashimaki-tamago

Rには食の問題がありますが、蕎麦屋さんや寿司屋さんは、その対処が洋食のレストランよりも容易です。

Rは英国人なのに、外食の場合は、和食の方が簡単です。
R has food issues, but soba restaurants and sushi restaurants have an easier time dealing with them than western restaurants.

Even though R is British, when eating out, Japanese food is easier.
それぞれ、好きなお寿司を数回に分けて食べました。

Each of us ate our favorite sushi several times.



楽しく、美味しいひとときでした。

Y、いつもありがとうございます!



It was a fun and delicious time.

Y. Thank you as always!


0 件のコメント:

コメントを投稿