2022年5月23日月曜日

2022年4月 私の誕生日 / My Birthday in April 2022

4月は私の誕生日月です。

April is my birthday month.


誕生日当日は個展の疲れで、ほとんどベッドで過ごしました。
Rがシャンパンとフルーツサラダを用意してくれました。
ありがとう!

On the day of my birthday, I was exhausted from my exhibition
 and spent most of it in bed.
My husband R prepared champagne and fruit salad.
Thank you!


皆様から、お祝いのカード、プレゼントをいただきました。
ありがとうございました。

I was given cards and presents from everyone.
Thank you very much everybody.





















ありがとうございました。
Thank you very much!

0 件のコメント:

コメントを投稿