2022年3月12日土曜日

2022年3月7-9日 Rのもてなし / R's Hospitality, 7th ~9th of March 2022

Rのもてなし / R's Hospitality
私の疲労が溜まってきています。

その疲労のために凡ミスをすることも時々おきています。

そんな私を癒すためにRは努力しています。

どうもどうもありがとう!
一休み
スタジオに紅茶とおやつを運んでくれました。
3月7日  

Take a Break
He brought tea and snacks to my studio.
 7th of March 
R's Hospitality
My fatigue is accumulating.

I sometimes make easy mistakes because of that fatigue.

My husband R is working hard to heal me who is like that.

Thank you, Thank you very much!
カラフル・ワールド
Rが夕飯を作ってくれました。
(紅茶豚は私がこの日の朝に作りました)
サラダにイチゴやグレープを散りばめるのはフルーツ好きの
Rらしい発想です。
左のお皿がR、右が私のサラダです。
3月8日

Colorful World
R made dinner.
(I made the tea pork this morning)
Sprinkling strawberries and grapes in a salad
 is a fruit-loving
R-like idea.
The plate on the left is R's salad
and the plate on the right is my salad.

8th of March


応援歌
見た瞬間に、私を元気づけようとしているとわかりました。
3月8日

Cheering Song
The moment I saw this, I knew he was trying to cheer me up.
8th of March



ヘルシーご飯
サラダ2種:ツナとアボガド、モッツアレラとトマトのサラダ。
私達お気に入りの紀伊國屋のフィンランドパン。
Rが作りました。
3月9日

Healthy Meal
Two salads : tuna and avocado, mozzarella and tomato salad.
Our favourite Kinokuniya Finnish bread.
R made them.
9th of March




0 件のコメント:

コメントを投稿