2021年6月29日火曜日

② 2021年6月26日 自宅 - 庭 / At Home - Garden, 26th of June 2021

庭 / Our Garden 
変化が感じられた植物の撮影をしました。

ここには、その中から選択した写真を載せます。
ホワイトランタナ
多くの蕾が開花していました。

White Lantana
Many buds are in bloom.

When I felt the changes of plants, I photographed them.

Here are some selected photographs.

ジャスミン
ずっと蕾...と思っていましたら、
1つの蕾がいつの間にか咲いていました。

花びらには茶色の部分も現れています。
いつも見てると思っていましたが、
結構見落としていることに気がつきます。

Jasmine
I thought they were buds for a long time,
 but one of them was blooming while I didn't know.
The brown parts also appear on the petals.
I thought I was always watching this, 
but I noticed that I overlooked it quite a bit.




モミジバ・ゼラニウムの花
一度多くの花を切り、花のドローイングに使用しました。
その後、夫Rがこの花を切るのを嫌がるのでやめています。

Maple Geranium Flowers
I cut many flowers once and used them for "Flower Drawing".
After that, my husband R doesn't like these flowers to be cut
so I quit cutting.


ミニトマト
数は少ないですがミニトマトの実がつき、
徐々に大きくなっています。

Mini Tomato
Though the number is small, it bears cherry tomatoes
and is gradually growing.



0 件のコメント:

コメントを投稿