2014年12月16日火曜日

ちょっと早いメリークリスマス!/ A Little Early Merry Christmas! - 11th of December, 2014

ちょっと早いメリークリスマス!
12月に姉のY、夫のRと私の3人で我家で合えるのはまれです。
Rは12月10日に英国から日本に戻って来ました。
彼のお土産のシャンパンを3人で飲みました。

A Little Early Merry Christmas!

It is rare for my sister Y, my husband R and I to meet in our house in December.R came back to Japan from Britain, 10th of December.
We could have his souvenir Christmas champagne together.
Yのお土産
Yの料理教室の先生の手作りシュトーレンとそこでの友人のビスケットです。
私達はその先生の家に11月に行きました(下記)
姉Yを訪問 / Visiting My Sister, Y - 6th of November, 2...


Y's Souvenirs 
They are a stollen and biscuits by Y's cooking class teacher and friend.

We went to the teachers house in November, below.
姉Yを訪問 / Visiting My Sister, Y - 6th of November, 2...
友人の水野結実(ミズノユミ)さんが鎌倉の"Onari Cafe"
クリスマスグッズや絵を展示販売しています。→

My friend, Yumi Mizuno displays and sells her works :
 Christmas goods and pictures in "Onari Cafe" in Kamakura. 

 only in Japanese.
画像はより/ The pictures from 

0 件のコメント:

コメントを投稿