2014年8月12日火曜日

❶ - 7) サセックスの旅 - ウェイクハースト / The Trip in Sussex - Wakehurst, 27th of August in 2013



庭の規模が違う!
The scale of Garden is very different to most gardens!





ここを抜けると違う庭があります。
かけぬけるように見ました。
係の方がゲートを閉めるのを、
見終わるのを待っていてくれました。
ありがとうございました。


サセックス旅行の最終日に再び"Wakehurst"に来たので、
そのおりに写真を撮りました。

Another garden is through this gate.

I looked here very quickly.
The staff waited for me to finish there 

before closing the gates.
Thank you very much.
 

I visited "Wakehurst" again on the last day of 'Sussex Trip',
so I came to this garden and took photographs here.
館の脇
Beside The Mansion



形も色も強い花々、屋敷の壁に似合う

The colours and the forms of these Flowers are strong
which suit the mansion wall.
レントランやカフェは既に閉店。残念!

Restaurant and Cafe were already closed.
That's too bad!


閉館時間がせまり、どの人もゲートに向かいます。私達も!
Nearly Closing time, so everybody goes toward the gate, us too!

ウェイクハーストを後に、アルフリストンに向かう
Leaving Wakehurst and Towards Alfriston

0 件のコメント:

コメントを投稿