2022年1月8日土曜日

② 2021年12月14日 個展準備 - リトグラフ工房 / Preparation for My Exhibition - Lithograph Studio, 14th of December, 2021

目次 / Contents
1) 雨上がりの大町/  Ōmachi After Rain
2) 作品 / Work



1) 雨上がりの大町 / Ōmachi After Rain
大町 (鎌倉市) のリトグラフ工房近くは、紅葉が綺麗です。

工房へ行くたびに撮影します。

いつも同じ場所の撮影になるので、今日は違う場所での撮影もしました。

雨上がりなので、しっとりとした風景でした。

それが私の写真に映し出されているかは疑問ですが....。

Ōmachi After Rain
The autumn leaves are beautiful near the lithograph studio in ŌmachiKamakura, Kanagawa Prefecture.

I photograph every time I go to the studio.

I always photograph in the same place, so today I photographed in different places as well.

There were moist scenes because it was after the rain.

I wonder if it is reflected in my photographs....











2) 作品 / Work
試刷り
夜のイメージを出したかったのですが、
なかなか色が決まりませんでした。

似たような色ですが5色作りました。

Test Prints
I wanted to create an image of the night,
but I couldn't decide on the colour.

They are similar colours, I made 5 colours.


本刷り
今日は4版目を刷りました。  

Actual Prints
I printed the 4th plate today.




0 件のコメント:

コメントを投稿